Menu

Αυτά είναι τα τρικ που μειώνουν το άγχος πρωί-μεσημέρι-βράδυ!

  • Γράφτηκε από 
Αυτά είναι τα τρικ που μειώνουν το άγχος πρωί-μεσημέρι-βράδυ!

Έχει διαπιστωθεί ερευνητικά πως σε μικρές δόσεις το άγχος είναι ακίνδυνο, σε μεγάλες δόσεις είναι καταστροφικό και σε μεσαίες δόσεις μας κινητοποιεί, προκειμένου να επιτύχουμε τους μικρούς και μεγάλους στόχους μας. Το στρες λοιπόν θεωρείται ωφέλιμο σε «μεσαίες δόσεις», δηλαδή όταν η έντασή του δεν ξεπερνά τα προσωπικά όρια ανοχής του καθενός. Από την άλλη μεριά, όμως, όταν υπερβεί τα όρια της ανοχής μας (το «βέλτιστο σημείο απόδοσης», όπως το αποκαλούμε οι Ειδικοί), η σχέση του με την απόδοση γίνεται αντιστρόφως ανάλογη. Με άλλα λόγια, το στρες σε μεγάλες δόσεις μπορεί να «μπλοκάρει» τις επιδόσεις μας και να απειλήσει την ψυχική αλλά και σωματική μας υγεία. Γι' αυτό :

Το πρωί: Ανοίξτε τα μάτια σας με έναν φιλικό προς τα αυτιά σας ήχο και μην πατάτε ‘αναβολή’ στο κινητό σας! Πρόσφατη μελέτη έδειξε πως όσοι πατούν ‘snooze’ καταλήγουν να ξεκινούν την ημέρα τους με υψηλά επίπεδα άγχους αφού μειώνουν την ποιότητα ύπνου τους με τις συνεχείς διακοπές και καθυστερούν να σηκωθούν από το κρεβάτι τους, ασκώντας από το πρωί σημαντική πίεση στον εαυτό τους.
Ξεκινήστε την ημέρα σας σκεπτόμενοι θετικά χωρίς να προσπαθείτε να προβλέψετε πώς θα είναι η ημέρα που μόλις ξεκίνησε! Απλά απολαύστε την νέα ημέρα με ότι ευκαιρίες φέρει χωρίς να αγχώνεστε για πράγματα που -συνήθως- δεν μπορείτε να ελέγξετε!


Το μεσημέρι: Δώστε στο χώρο εργασίας σας το δικό σας στίγμα! Ένα φόντο υπολογιστή που σας ηρεμεί, μια φωτογραφία που σας κάνει να χαμογελάτε, ένα post-it με το μότο που σας παρακινεί!
Επιπλέον, όσος κι αν είναι ο φόρτος εργασίας σας μην παραλείπετε το διάλειμμά σας, κι αν έχετε την ευκαιρία βγείτε έξω στο φυσικό φως κι απολαύστε ποιοτικά το μεσημεριανό σας γεύμα!


Το απόγευμα: Εάν είστε ακόμη στο γραφείο και νιώθετε το άγχος να σας κυριεύει δοκιμάστε μια άσκηση αναπνοών που οι Ειδικοί χρησιμοποιούμε κατά κόρον στην διαχείριση άγχους αλλά και κρίσεων πανικού:
Εισπνεύστε από την μύτη μετρώντας μέχρι το πέντε, κρατήστε την αναπνοή σας μετρώντας μέχρι το πέντε και απελευθερώστε αργά την αναπνοή σας από το στόμα μετρώντας μέχρι το πέντε. Επαναλάβετε τρεις- πέντε φορές ώστε να βοηθήσετε το σώμα σας να ηρεμήσει. Αυτή είναι μία τεχνική αναπνοών για να σας ηρεμήσει και να σας βοηθήσει να ισορροπήσετε ψυχικά.


Το βράδυ: Η ημέρα σας έχει τελειώσει και όμως κάποιοι από εσάς κουβαλάτε το άγχος της δουλειάς στο σπίτι ή ακόμη και... στο κρεβάτι σας! Κλείστε τα μάτια και αφιερώστε λίγα λεπτά για να οραματιστείτε και να ‘ταξιδέψετε’ σε ένα τοπίο ή σε μια στιγμή που σας χαλαρώνει. Ο οραματισμός μπορεί να δράσει καταλυτικά στο άγχος και το στρες και να προετοιμάσει το υποσυνείδητό σας για έναν ξεκούραστο και ‘ξέγνοιαστο’ ύπνο απαλλαγμένο από άγχος και ένταση.

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή
  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
  3. ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ
Φεβρουάριος 12, 2017

Απίστευτο! Παρουσιάστρια ειδήσεων μας δείχνει το…

Η 38χρονη Ιταλίδα παρουσιάστρια ειδήσεων, Κοστάνζα Καλαμπρέζε, έπαθε…
Φεβρουάριος 08, 2017

Όταν οι γάτες κάνουν drifting!

Έχετε δει γάτα να μπαίνει με οπισθογωνία; Αν…
Ιανουάριος 23, 2017

Εκατό άνθρωποι δείχνουν πώς φιλάνε… πάνω…

in PEOPLE

Εκατό άνθρωποι δείχνουν πώς φιλάνε… πάνω σε τζάμι!
Ιούνιος 09, 2014

11χρονη Κέρδισε στο Doodle 4 Google

Ένα 11χρονο κορίτσι από το Long Island είναι…
Οκτώβριος 07, 2014

Αυτό θα πει τύχη βουνό-Δείτε τι…

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε στην Ιταλία και…
Αύγουστος 25, 2014

Η πιο αστεία αγγελία Δείτε τη…

Κάτοικος Πύργου επισκέφθηκε κτηνιατρείο για το σκύλο του και…
Νοέμβριος 26, 2014

Έχεις έκζεμα; Κάνε μπότοξ!

Η 24χρονη Danielle Sheehan εμφάνισε τα πρώτα σημάδια…
Οκτώβριος 08, 2014

Να τι να κάνεις αν το…

Εξαφάνισε γρήγορα την άσχημη μυρωδιά τσιγάρου από το…
Νοέμβριος 02, 2015

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη χωρίς… οίκτο!

Είναι από τις γυναίκες που μπορούν να προκαλέσουν…
Φεβρουάριος 08, 2016

Ο Λιάγκας έφερε σε δύσκολη θέση…

Καλεσμένη στο Πρωινό ήταν η Αθηνά Οικονομάκου, που…
next
prev