Connect with us

Published

on

Την απάντησή της έδωσε η Ζέτα Δούκα στην δημόσια τοποθέτηση της Σμαράγδας Καρύδη, αναφορικά με τις καταγγελίες για σεξουαλική ή και εργασιακή κακοποίηση στο χώρο του θεάτρου. Η κ. Καρύδη έγραψε, μεταξύ άλλων: «Στηρίζω τα θύματα κακοποίησης αλλά δεν μπορώ να χαρώ με την καταστροφή των άλλων».

Πάνω σε αυτή της την τοποθέτηση «πάτησε» η Ζέτα Δούκα και απαντώντας της, έγραψε, επίσης στα social media, ότι δεν είναι σωστό να εξισώνονται τα θύματα με τους θύτες.

Η ανάρτηση της Καρύδη

Advertisement

«Όταν ήμουν στο τρίτο έτος της Δραματικής του Εθνικού ένας συμμαθητής μας (που μάλλον στην πορεία εγκατέλειψε γιατί δεν τον συναντήσαμε ξανά μέσα στα χρόνια) σε μία ομαδική σκηνή απ το «Όνειρο καλοκαιρινής Νύχτας» στο μάθημα του Γιώργου Μιχαηλίδη , έκανε τα πάντα για να κλέψει την προσοχή από αυτούς που έπαιζαν σε πρώτο πλάνο, κάνοντας αυτό που λέμε στο θέατρο « ψιλή βροχή». Δηλαδή αδιαφορείς για την ιστορία που λέμε όλοι από κοινού γιατί βασικά σ ενδιαφέρει το κοινό να προσέξει εσένα.

Όταν ο Μιχαηλίδης του έκανε παρατήρηση ο συμμαθητής μου του είπε ότι πιστεύει ότι αυτό που κάνει είναι νόμιμο, κι ότι το θέατρο έτσι κι αλλιώς είναι μια αρένα. Έπεσε σιωπή. Σοκαριστήκαμε όλοι απίστευτα. Σταμάτησε η πρόβα κι ο Μιχαηλίδης μας μίλησε πολύ ώρα για το γιατί όλο αυτό είναι λάθος. Ήταν πολύ θλιβερό να συναντάς τέτοιον απροκάλυπτο κυνισμό σ έναν τόσο νέο άνθρωπο, στην ηλικία εκείνη που συνήθως έχεις την ορμή και την όρεξη να κάνεις τον κόσμο καλύτερο.

Τώρα νέα παιδιά που θέλουν ν ασχοληθούν με το θέατρο με ρωτάνε. Βλέπουν όλα αυτά τα σοκαριστικά που έρχονται στο φως κι απογοητεύονται. Και φοβούνται.

Έχω να τους πω να μη φοβούνται τίποτα. Το θέατρο δεν είναι βούρκος. Ούτε η σκηνή αρένα. Η πλειοψηφία των ανθρώπων που δουλεύουν στο θέατρο δεν είναι τέρατα. Θα γνωρίσετε σπουδαίους και υπέροχους ανθρώπους.

Υπάρχουν και τα τέρατα όπως υπάρχουν παντού. Κι αν βρείτε τέρατα στο δρόμο σας μη φοβηθείτε. Και μη τους πιστεύετε .Δε χρειάζεται να «κάτσετε» σε κανέναν για ένα ρόλο. Δε χρειάζεται ούτε να φιλήσετε κατουρημένες ποδιές. Δεν είναι αυτή η συνταγή της επιτυχίας. Συγκεντρωθείτε μόνο στη δουλειά σας. Είναι κοπιαστική. Και μην έτεροκαθορίζεστε. Μη συγκρίνεστε με κανέναν. Μορφωθείτε, ψάξτε μέσα σας τι θέλετε να πείτε και πείτε το. Ένα παιχνίδι είναι.

Advertisement

Απλώς πάρτε στα σοβαρά τους κανόνες και παίξτε τίμια. Το θέατρο είναι χώρος μοιρασιάς. Εκεί που ανοίγεσαι και σου ανοίγεται κι ο άλλος. Είναι εκεί που πρέπει να νιώσεις ασφάλεια κι εμπιστοσύνη για ν αφήσεις τον εαυτό σου στα χέρια των άλλων. Ολόκληρο. Με το ταλέντο σου και την ανεπάρκεια σου. Με τις ευκολίες και τις αδυναμίες σου. Με τη γοητεία σου και οι τον άχαρο εαυτό σου. Μη κρύψεις τίποτα. Απ την ανεπάρκεια και την αδυναμία σου συχνά προκύπτει το πιο όμορφο αποτέλεσμα.

Οι άνθρωποι δεν είναι ένα πράγμα. Οπως κι οι ενδιαφέροντες ρόλοι που θα παίξετε δεν έχουν μόνο μια διάσταση. Δεν είναι ούτε μόνο καλοί ούτε απόλυτα κακοί. Είναι πολύ ξεκούραστο να έχεις μια ξεκάθαρη θέση για τα πάντα και πολύ ανακουφιστικό. Είναι πολύ εύκολο να είσαι οπαδός φανατικός και δεν έχει κόπο. Αρκεί ν αποφασίσεις ποιον θ αγαπάς και ποιον θα μισείς.

Τι είναι σωστό και τι λάθος. Μακάρι να μπορούσα να μην έχω αντιφάσεις και να είναι όλα καθαρά μέσα μου.

Στηρίζω με όλη μου τη ψυχή τις γυναίκες και τ αγόρια που έχουν υποστεί οποιασδήποτε μορφής κακοποίησης.

Τους πιστεύω, τους εκτιμώ και τους θαυμάζω για το θαρρος τους. Καταλαβαινω πόσο δύσκολο είναι να βρεις το κουράγιο να βγεις μπροστά. Κάποιες απ αυτές τις γυναίκες είναι φίλες μου και τις αγαπώ. Το θέατρο έχει ανάγκη από θαρραλέους ανθρώπους κι όχι θρασύδειλους. Γενναιόδωρους. Που πάνω στη σκηνή αφήνουν χώρο στον άλλον και τον βοηθούν να βγει καλύτερος. Όχι από ναρκισσιστικές προσωπικότητες που αντλούν δύναμη απ τον εξευτελισμό των άλλων. Στηρίζω τους ανθρώπους που παίρνουν την ευθύνη και βγαίνουν επωνύμως να καταγγείλουν κάτι άδικο που τους βαραίνει και που έτσι ανοίγουν το δρόμο και σ άλλους που δεν είχαν φωνή γιά ν ακουστεί. Και πρέπει να πάψουν να φοβούνται. Κάνουμε μια δουλειά που τη διαλέξαμε από αγάπη. Ο φόβος δεν έχει θέση εδώ.

Advertisement

Απ τη άλλη δε μπορώ ούτε να χαρώ για την καταστροφή και των αφανισμό των άλλων. Καταλαβαίνω ότι δε γινόταν αλλιώς και θλίβομαι πολύ για αυτούς. Λυπάμαι. Αυτό μόνο νιώθω. Λύπη. Και αμηχανία.

Με καποιους συναντηθήκαμε, με κάποιους πορευτήκαμε παράλληλα κι άλλους τους θαύμασα για τη δουλειά τους. Όμως το ότι ας πούμε εγώ είχα με κάποιον μια πολύ καλή συνεργασία, δεν με κάνει να αμφισβητώ έναν άλλον άνθρωπο που πέρασε μαρτυρικά κοντά του.

Απλώς δε μπορώ ούτε θέλω να βγω στον λιθοβολισμό της πλατείας να ρίξω κι εγώ μιά πέτρα. Είναι κάτι που έτσι κι αλλιώς μου είναι ξένο. Μπορώ μόνο να στέκομαι με δέος στην ώρα τη σκληρή του καθενός.

Ξερω ότι εγώ μπορώ να έχω αυτή τη ψυχραιμία γιατί ποτέ κανείς δε μου φέρθηκε κακοποιητικά και δεν έχω μαζεμένο πόνο ούτε οργή. Όμως το ότι εγώ από θέση, από χαρακτήρα ή απλώς επειδή ήμουν τυχερή, δεν άφησα περιθώρια σε κάποιον να μου φερθεί έτσι δεν σημαίνει ότι δε ξέρω τι γίνεται δίπλα μου. Και πόσο έχουν υποφέρει συνάδελφοι μου από απαράδεκτες συμπεριφορές.

Αλλά το θέμα δεν πρέπει να είναι προσωπικό γιατί πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θα κάνουν κατάχρηση εξουσίας. Είναι στη φύση του ανθρώπου. Και για αυτό νομίζω ότι όλο αυτό που ξεκίνησε δε πρέπει να εκπέσει σ ένα ξεκαθάρισμα λογαριασμών αλλά να το δούμε ως ευκαιρία να μπούν για πολλά πράγματα νόμοι και κανόνες. Και πρέπει να απαιτήσουμε γι αυτούς τους κανόνες και τους νόμους. Από την Πολιτεία.

Advertisement

Νόμοι που όμως πρέπει να φροντίσουμε να τηρούνται. Γιατί ως γνωστόν στην Ελλάδα αυτό δεν είναι αυτονόητο. Και οι νόμοι πρέπει να τηρούνται για να προστατεύονται οι πιο αδύναμοι από μας. Αυτοί που δεν έχουν την τύχη, ούτε το χαρακτήρα ,ούτε τη θέση για να αμυνθούν. Οι δυνατοί βρίσκουν τρόπο και μόνοι τους.

Επίσης, δεν είναι τώρα η ώρα ν αρπάξουμε την ευκαιρία να κατηγορήσουμε δημοσίως όποιον συνάδελφο μας ενόχλησε γενικώς η συμπεριφορά του μέσα στη δουλειά. Δεν είναι αυτό το νόημα του MeToo και ας μην φεύγουμε απ το στόχο.

Και παρακαλώ όσους αναφέρονται ανωνύμως σε περιστατικά που μας παρουσιάζουν όλους λες ζούμε στο «120 μέρες στα Σόδομα» με όργια, ναρκωτικά και παρανοϊκές συμπεριφορές να σταματήσουν να το κάνουν. Είναι τεράστιο ψέμα και κάνει μεγάλο κακό. Οταν φωνάζουμε όλοι μαζί δε θα ακουστούν αυτοί που πραγματικά πρέπει ν ακουστούν.

Και δε θα υπάρξει δικαιοσύνη. Δε χρειάζεται να ευτελίζουμε μέσα σε κουτσομπολιά ή άλλες πολιτικές ή προσωπικές σκοπιμότητες ένα τόσο σοβαρό θέμα. Και ας μη λέμε στους ανθρώπους βγες να μιλήσεις γι αυτό που σου συνέβη, βγες τώρα, πες τι ήξερες, πάρε θέση. Το πότε και το αν κάποιος θα μιλήσει είναι προσωπική του απόφαση και πρέπει ν αφήνουμε να ωριμάσει μέσα του αυτό που έχει να πει. Είναι μία στιγμή πολύ δύσκολη για τα θύματα και πολύ σκληρή για αυτούς που κατηγορούνται . Πρέπει να τη σεβαστούμε.

Αλλιώς τους πετάμε όλους μαζί στη μέση της ορχήστρας , χριστιανοί με λιοντάρια, θεατές εμεις που διψούμε για αίμα, παίρνουμε θέση στις κερκίδες δείχνοντας με το δάχτυλο ποιος πρέπει να ζήσει και ποιος να πεθάνει.

Advertisement

Και τότε γίνεται η σκηνή αυτό που δε θέλαμε απ την αρχή. Αρένα.

Γιατι το θέατρο όπως είπε κι ο αγαπημένος μου φίλος ο Άλκις Κούρκουλος δεν μας έχει ανάγκη για να υπαρξει.

Όμως το έχουμε ανάγκη εμείς»

 

Η απάντηση της Δούκα

Advertisement

«Αγαπητή Σμαράγδα, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με τη δήλωσή σουπου είναι το πρώτο πράγμα που μου απευθύνεις και σε προσωπικό επίπεδο από τότε που ξεκίνησε αυτή η ιστορία και αποτελεί και τον μοναδικό λόγο που τοποθετούμαι αυτή τη στιγμή.

Δεν μπορώ ούτε και θέλω να γνωρίζω του λόγους που σε ώθησαν να γράψεις κάτι τέτοιο, οι οποίοι όπως αναφέρεις, μπορεί να είναι απόρροια των επαγγελματικών και φιλικών σχέσεων που διατηρείς με πολλά πρόσωπα που καλούνται να αντιμετωπίσουν τη δικαιοσύνη, όμως βρίσκω εντελώς λάθος να βάζεις στην ίδια ζυγαριά τα θύματα με τους θύτες.

Ιδίως τη δεδομένη χρονική στιγμή που η πλειοψηφία των ηθοποιών επιχειρεί μια συντονισμένη και γενναία προσπάθεια να καθαρίσει το τοπίο από το ψέμα, την υποκρισία και την έπαρση που βασανίζει χρόνια το χώρο μας και να βαδίσει στο δρόμο της αλήθειας και της εξυγίανσης.

Και μπορεί εσύ και πολύ ακόμη συνάδελφοι – ευτυχώς- να μην έχουν υποστεί κάποια μορφή βίας στην επαγγελματική σταδιοδρομία τους όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα έπρεπε να κατανοούν την στάση και την ανάγκη όσων έχουν ταλαιπωρηθεί και έχουν χρόνιες και βαθιές πληγές που τώρα προσπαθούν να αναγνωρίσουν και -ίσως να γιατρέψουν».

«Οφείλουμε να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων και να τους βοηθήσουμε με όποιον τρόπο μπορούμε. Και η βοήθεια περνάει από το νοιάξιμο και την αποδοχή των ανθρώπων που αποτελούν θύματα, ιδίως όταν ήταν ανήλικα ή νεαρά παιδιά, όχι των θυμάτων ή του θεατρικού οικοδομήματος. Αυτή είναι η προτεραιότητα!Τα βρεγμένα ρούχα τα στεγνώνουμε αφού τελειώσει η βροχή, όχι πριν. Και βρέχει καταρρακτωδώς»

Advertisement

Δούκα σε Καρύδη: Λάθος να βάζεις στην ίδια ζυγαριά τα θύματα με τους θύτες

GOSSIP NEWS

Κατάθεση “βόμβα” για τον γνωστό σκηνοθέτη: Η μάρτυρας – κλειδί που τα είπε όλα στον Εισαγγελέα με μεγάλη μυστικότητα

Σημαντική κατάθεση που πιθανότατα θα οδηγήσει στο επόμενο βήμα της Εισαγγελίας έλαβε ο Εισαγγελέας πρωτοδικών Κώστας Σπυρόπουλος που ερευνά τις καταγγελίες στο χώρο του θεάτρου.

Published

on

Ραγδαίες εξελίξεις: Κατάθεση από μάρτυρα «κλειδί» σε βάρος γνωστού σκηνοθέτη

Σημαντική κατάθεση που πιθανότατα θα οδηγήσει στο επόμενο βήμα της Εισαγγελίας έλαβε ο Εισαγγελέας πρωτοδικών Κώστας Σπυρόπουλος που ερευνά τις καταγγελίες στο χώρο του θεάτρου.

Ο εισαγγελικός λειτουργός έλαβε πολύωρη κατάθεση από μάρτυρα , πιθανότατα γυναίκα, η μαρτυρία της οποίας ενδέχεται να πυροδοτήσει εξελίξεις στην υπόθεση του μηνυόμενου για σοβαρές κατηγορίες ηθοποιού, καθώς φαίνεται να πρόκειται για πρόσωπο που γνωρίζει συγκεκριμένα γεγονότα χωρίς να έχει την ιδιότητα του θύματος.

Η κατάθεση διήρκησε πολλές ώρες και με την ολοκλήρωση της, η μάρτυρας αποχώρησε από το εισαγγελικό γραφείο με μεγάλη μυστικότητα, επιλέγοντας να εξέλθει αποφεύγοντας την κεντρική είσοδο της Εισαγγελίας.

Μάλιστα, την συνόδευε η δικηγόρος του άνδρα, που πρώτος κατέθεσε μήνυση σε βάρος του σκηνοθέτη- ηθοποιού για αδικήματα τα οποία έχουν παραγραφεί, πλην όμως έχει ανακοινώσει πως γνωρίζει ακόμα δύο περιστατικά που συνέβησαν την προηγούμενη επταετία και επομένως δεν έχουν παραγραφεί.

Advertisement

Σύμφωνα με εκτιμήσεις οι επόμενες κινήσεις της Δικαιοσύνης, μετά και την κατάθεση της μήνυσης σήμερα για βιασμό ανηλίκου το 2010, εκτιμάται πως θα είναι άμεσες.

Υπενθυμίζεται, ότι η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά – υπόμνημα στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, με την οποία ζητά την πλήρη διερεύνηση των καταγγελλόμενων υποθέσεων στο θέατρο. Η αναφορά θα διαβιβαστεί εντός της ημέρας στην Εισαγγελία Πρωτοδικών. Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου η υπουργός Πολιτισμού υποστήριξε πως έπεσε «θύμα εξαπάτησης» από τον πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου Δημήτρη Λιγνάδη. Ο ίδιος απάντησε πως εάν είναι επικίνδυνος θα το κρίνουν οι θεσμοί.

Επίθεση προς την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη με φόντο τη σημερινή της τοποθέτηση για την «υπόθεση Λιγνάδη» και τις καταγγελίες σεξουαλικής κακοποίησης – παρενόχλησης σε βάρος του, εξαπέλυσαν τα κόμματα της Αντιπολίτευσης, κάνοντας λόγο για συγκάλυψη, ευθύνες και υποκρισία, ενώ ζητούν και την παραίτησή της.

Σφοδρή επίθεση με βαρύτατους χαρακτηρισμούς κατά της υπουργού Πολιτισμού και του ίδιου του πρωθυπουργού εξαπέλυσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας.

Advertisement
Περισσότερα

GOSSIP NEWS

Καλό μεσημεράκι: Η Τόνια Σωτηροπούλου εξηγεί τους λόγους που μίλησε δημόσια για την παρενόχληση που υπέστη

Published

on

Καλό μεσημεράκι: Η Τόνια Σωτηροπούλου εξηγεί τους λόγους που μίλησε δημόσια για την παρενόχληση που υπέστη

Τη δική της εμπειρία όταν ήρθε αντιμέτωπη με την σεξουαλική παρενόχληση είχε εξομολογηθεί πριν λίγες μέρες η Τόνια Σωτηροπούλου.
Η ηθοποιός, το μεσημέρι της Παρασκευής, βρέθηκε στο πλατό του Νίκου Μουτσινά στο «Καλό Μεσημεράκι» και εξήγησε στον παρουσιαστή τους λόγους που την οδήγησαν να μιλήσει δημόσια γι’ αυτό.

«Νομίζω ότι είναι πάρα πολύ νωρίς για να δούμε πώς μπορούν να τοποθετηθούν τα πράγματα και οι καταστάσεις σε μία καινούργια σειρά. Θεωρώ ότι τα πράγματα γίνονται τον καιρό που πρέπει να γίνουν και πάντα υπάρχει λόγος. Δεν έχει να κάνει μόνο με τον δικό μας χώρο αλλά σε όλους τους χώρους ο πυρήνας του προβλήματος είναι το ότι τη σεξουαλική παρενόχληση, τη λεκτική βία ή την κατάχρηση εξουσίας τα θεωρούμε ως κάτι δεδομένο» ανέφερε αρχικά η Τόνια Σωτηροπούλου.

Στην συνέχεια η ηθοποιός πρόσθεσε: «Η αρχή έγινε με όλους αυτούς τους ανθρώπους που έδειξαν θάρρος και δύναμη και έχουν να αντιμετωπίσουν πολλά περισσότερα γιατί είναι τεράστια η έκθεση, πόσω μάλλον να βγαίνεις μπροστά και να λες “εγώ είμαι ευάλωτος, μου έχει συμβεί αυτό”».

«Ο στόχος όλων μας θα πρέπει να είναι ουσιαστικά να αλλάξει ιδιοσυγκρασία ο πυρήνας των ανθρώπινων σχέσεων. Με κάποιον τρόπο οριοθετούνται κανόνες τώρα, μπαίνουν όρια και δεν υπάρχει και αυτή η ομερτά ότι δεν συζητάμε γι’ αυτά τα πράγματα”» σημείωσε η Τόνια Σωτηροπούλου.

Advertisement

«Η παρενόχληση είναι ένα σοβαρό και προσωπικό θέμα. Πλέον μπορούμε να μιλήσουμε δημόσια για τον βιασμό και την παρενόχληση. Ο λόγος που μίλησα για το δικό μου περιστατικό είναι για να τονίσω ότι πρέπει να αλλάξει ο λόγος που ο καθένας μπορεί να κάνει κατάχρηση της δύναμής του και ίσως να υπάρχει ένας φόβος. Ο μόνος τρόπος που μπορεί να αποφευχθεί αυτό είναι ότι ο καθένας θα φοβάται να μη εκτεθεί. Αν ο φόβος μπορεί να μας δώσει καλύτερες σχέσεις και αξιοκρατία στον επαγγελματικό χώρο, ας υπάρχει» είπε η ηθοποιός.

Περισσότερα

GOSSIP NEWS

Η συγκλονιστική μαρτυρία του Βασίλη για τη σεξουαλική κακοποίηση: Δεν είμαι ήρωας, είμαι θύμα παιδεραστή

Λίγη ώρα μετά την έκτακτη συνέντευξη Τύπου που έδωσε η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, για όσα καταγγέλλονται στο χώρο του θεάτρου,  ο 40χρονος Βασίλης, ο οποίος είχε μιλήσει στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη, καταγγέλλοντας ότι υπέστη σεξουαλική κακοποίηση

Published

on

Η συγκλονιστική μαρτυρία του Βασίλη για τη σεξουαλική κακοποίηση: Δεν είμαι ήρωας, είμαι θύμα παιδεραστή

Λίγη ώρα μετά την έκτακτη συνέντευξη Τύπου που έδωσε η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, για όσα καταγγέλλονται στο χώρο του θεάτρου,  ο 40χρονος Βασίλης, ο οποίος είχε μιλήσει στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη, καταγγέλλοντας ότι υπέστη σεξουαλική κακοποίηση

από γνωστό ηθοποιό – σκηνοθέτη όταν ήταν μόλις 15 ετών, προέβη σε μια ανάρτηση στην πλατφόρμα του Facebook, τονίζοντας: «Το μόνο που ζητώ είναι Δικαιοσύνη».

Συγκεκριμένα, ο Βασίλης, ο οποίος ζει μόνιμα στο Βερολίνο και δεν έχει σχέση με τα εγχώρια θεατρικά δρώμενα, έγραψε το εξής: «Δεν είμαι ήρωας, είμαι θύμα ενός παιδεραστή και θέλω δικαιοσύνη. Σας άφησα την ψυχή μου και τα όπλα να πολεμήσουμε. Σας ευχαριστώ για όλη αυτήν την υποστήριξη. Τη νέα μου οικογένεια, τα αδέρφια μου, που μεγαλώνει δυστυχώς μέρα με την ημέρα αλλά γινόμαστε πιο δυνατοί. Εις το επανιδείν».

Σημειώνεται, πως είναι ο πρώτος άνθρωπος που κινήθηκε νομικά εναντίον γνωστού και καταξιωμένου ανθρώπου στα θεατρικά δρώμενα κατηγορώντας τον για σεξουαλική κακοποίηση. Ο ίδιος, βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Μεσάνυχτα» της Ελεονώρας Μελέτη, το βράδυ της Τετάρτης (17/2) όπου κατέθεσε όσα βίωσε.

Advertisement

Η γνωριμία του με τον μεγάλο πρωταγωνιστή σε ηλικία μόλις 15 ετών είναι κάτι που ποτέ δεν ξέχασε και τώρα ήρθε η στιγμή να αποκαλύψει ότι έπεσε θύμα βιασμού και αποπλάνησης από τον φερόμενο ως θύτη. Η αγάπη του για το θέατρο, όπως είπε, τον έφερε κοντά στον γνωστό θεατράνθρωπο.

Ο Βασίλης, βρήκε δύναμη, να περιγράψει την ιστορία που βίωσε δίπλα στον άνθρωπο που αποκαλεί «χειριστικό και παιδεραστή». Με τη βοήθεια της δικηγόρου του, Μαρίας Κουρτέση, κατήγγειλε πως υπέστη βιασμό, ασέλγεια και κακοποίηση όταν ήταν ανήλικος.

«Είχα δεχτεί bullying στο σχολείο γιατί ήμουν διαφορετικός. Είχα όνειρο το θέατρο. Στα 15 μου αποφάσισα ότι δεν θα δώσω πανελλήνιες και ότι θα ασχοληθώ με το θέατρο. Λείπω πολλά χρόνια στο Λονδίνο και γύρισα στην Ελλάδα. Θα γύριζα τη γη και τον ουρανό για να κάνω αυτή τη μήνυση. Ήθελα να εκπροσωπηθώ από έναν δικηγόρο και όχι να το καταγγείλω στα social media. Τα τελευταία χρόνια μου είχε δημιουργηθεί πάρα πολύ η ανάγκη να το μοιραστώ και είχα πει στους φίλους μου την ιστορία για να τη διαδώσουν. Έψαχνα ανθρώπους που να έχουν ζήσει τα ίδια από τον συγκεκριμένο άνθρωπο», δήλωσε αρχικά ο Βασίλης.

 

«Ένιωθα ότι με κοιτούσε…»

Advertisement

Για την περίοδο που ήταν 15 ετών δήλωσε: «Ήμουν σε ένα θεατρικό εργαστήρι όπου μια καθηγήτρια μας πήγε σε μια θεατρική παράσταση. Είχα κάτσει κοντά στη σκηνή είχε μεγάλο ενθουσιασμό. Πάντα στο θέατρο ένιωθα δέος. Κατά τη διάρκεια αυτής της παράστασης ο θεατράνθρωπος αυτός ένιωθα ότι με κοιτούσε. Λόγω του νεαρού της ηλικίας μου κολακεύτηκα, ενθουσιάστηκα και μου δημιουργήθηκε η απορία αν ήταν μέρος του ρόλου ή αν όντως με κοιτάει. Όταν τελείωσε η παράσταση, πήγαμε στα παρασκήνια να συγχαρούμε και να γνωρίσουμε τους συντελεστές, με είδε και μια διάλεξε.

Μου είπε “έλα εσύ εδώ” και όντως πήγα κι έκατσα δίπλα του. Εκείνη την ώρα ένιωσα πάρα πολύ ξεχωριστός. Νόμιζα ότι κατάλαβε πως έχω ταλέντο και το είδα σαν ευκαιρία. Ειδοποίησα τους συμμαθητές μου και την καθηγήτρια ότι θα μείνω παραπάνω γιατί θέλει να μου μιλήσει ο ηθοποιός και είπα ένα ψέμα ότι θα έρθει η μητέρα μου αργότερα να με πάρει […]  Στο τέλος της συζήτησής μας – ήταν μπροστά κι άλλη ηθοποιός της παράστασης που περιφερόταν – με ρώτησε αν θέλω αυτόγραφο. Εγώ του απάντησα όχι, δεν ένιωθα την ανάγκη ότι είναι κάτι να μου υπογράψει κάποιος ένα αυτόγραφο. Αυτός τότε γύρισε το αυτόγραφο και μου έγραψε το σταθερό του τηλέφωνο και μου είπε να τον πάρω την επόμενη ημέρα τηλέφωνο».

 

«Άρχισε να μιλάει για τα απαγορευμένα, πόσο γλυκό είναι να κάνεις κρυφά πράγματα τους γονείς σου…»

Ο ίδιος, συνέχισε μιλώντας για την πρώτη φορά που βρέθηκαν μόνοι: «Ερχεται με παίρνει με τη μηχανή του. Πηγαίνουμε στο σπίτι του και εκεί μιλούσαμε για μία μιάμιση ώρα για το θέατρο. Του λέω τα όνειρά μου, τα σχέδιά μου, ό,τι θα ήθελα να κάνω, για τη θεατρική ομάδα που είχα δημιουργήσει. Αυτός μου είπε ότι είναι καθηγητής σε ιδιωτικές σχολές των βορείων προαστίων, ότι του αρέσει πολύ η επαφή με τους μαθητές, του αρέσει πολύ να τους προετοιμάζει, να τους μιλάει για το θέατρο. Ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα να ακούσω. Μου είπε για τη ζωή του, τι έχει κάνει, για την οικογένειά του πολύ λίγα πράγματα. Γενικώς πήρα μία εικόνα. Ξαφνικά σταμάτησε και μου λέει ας σταματήσουμε να μιλάμε για το θέατρο, ας μιλήσουμε για κάτι άλλο. Άρχισε να μου λέει πόσο ώριμος φαίνομαι για την ηλικία μου, ότι δεν μοιάζω για 15 ετών, αλλά φαίνομαι για μεγαλύτερος. Άρχισε να μιλάει για τα απαγορευμένα, πόσο γλυκό είναι να κάνεις κρυφά πράγματα τους γονείς σου, και τους φίλους σου».

Advertisement

«Θυμάμαι ότι την τρίτη φορά δέχτηκα τη σεξουαλική κακοποίηση»

Στη συνέχεια, ο  Βασίλης περιέγραψε το τι συνέβη την Τρίτη φοραά που συνάντησε τον άνθρωπο αυτόν: «Καθόμασταν δίπλα -δίπλα στον καναπέ. Με προσέγγισε. Εγώ ήμουν ταραγμένος δεν ένιωθα άνετα και ξαφνικά με φίλησε. Εκεί έτρεμα. Είχα σοκαριστεί, ήμουν 15 χρόνων. Είχα πάει για να συζητήσω για το θέατρο και αιφνιδιάστηκα. Με αγκάλiaσε για να με ηρεμήσει. Είχα παγώσει δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Αλλά μέσα μου ένιωθα και έναν ενθουσιασμό, ένα περίεργο συναίσθημα. Έφυγα και δεν πήγα τις πρώτες ώρες στο σχολείο. Είπα την ιστορία σε μια φίλη μου. 

Σαν παιδιά δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε τι είχε γίνει. Είναι ερωτευμένος μαζί μου; Εκείνος μου είχε πει να τον παίρνω τηλέφωνο όποτε θέλω. Μου είχε πει να συναντηθούμε την επόμενη ημέρα. Δεν θυμάμαι πάρα πολλά είναι η αλήθεια. Έχω μπλοκάρει αρκετά πράγματα σε σχέση με τις πιο ιδιωτικές στιγμές μας. Θυμάμαι ότι την τρίτη φορά δέχτηκα τη σωματική σεξουαλική κακοποίηση. Εγώ δεν αντιδρούσα απλά ακολουθούσα. Αυτή ήταν η αρχή. Μετά κόλλησε το μυαλό μου. Ήμουν πολύ αθώος».

«Επέμενε να συνευρεθούμε σεξουαλικά και με άλλα άτομα»

«Επί 4 χρόνια με κακοποιούσε και ήταν πολύ χειριστικός. Ένιωθα ότι είναι δική μου απόφαση όλο αυτό. Όταν έγινα 31 ετών κατάλαβα ότι ήμουν θύμα κακοποίησης. Και είναι σοκαριστικό. Δεν ήμασταν σε καμία περίπτωση ζευγάρι και δεν είχαμε σχέση. Ήμουν ένα παιδάκι και ακολουθούσα. Με πήγαινε στο γήπεδο και μου έλεγε είμαστε σαν πατέρας και γιος. Στις ερωτικές μας στιγμές μου έλεγε “Σ’ αγαπάω”. Βλεπόμασταν σπάνια κι όταν βλεπόμασταν ήταν στο σπίτι του. Όσο περνούσε ο καιρός μαζί του, άρχισε να επιμένει να συνευρεθούμε σεξουαλικά και με άλλα άτομα, με άλλους μαθητές του. Πήγαινα σπίτι του και έβλεπα κάθε φορά ένα παιδί να είναι εκεί.

Advertisement

Θυμάμαι, χαρακτηριστικά όταν μια φορά μπήκα στο σπίτι του και ήταν μέσα μια ανήλικη μαθήτριά του. Και μου είπε αυτός: ” να κάνουμε κάτι οι τρεις μας”. Του απαντάω και του λέω: “Εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα”. Του αρνήθηκα, τότε αυτός πήρα την κοπέλα και την πήγε στο δωμάτιό του. Μετά γύρισε γυμνός και μου λέει: “Η κοπέλα σε περιμένει στο δωμάτιο”. Πανικοβλήθηκα, πάγωσα και του λέω: “Εγώ δεν μπορώ να το κάνω αυτό”. Τότε αυτός πηγαίνει μέσα και κάνει σεξ με την ανήλικη μαθήτριά του πολύ δυνατά. Εγώ θυμάμαι να έχω πανικοβληθεί και να λέω στον εαυτό μου ότι πρέπει να φύγω από το σπίτι. Μου φάνηκε αιώνας να βρω τη δύναμη και να βγω έξω από το διαμέρισμά του.»

 

 

Όσο αφορά τους γονείς του, είπε ότι μεγάλωσε με αγάπη σε μία πολύ δεμένη οικογένεια με ερωτευμένους γονείς. Οι γονείς του δεν γνώριζαν ότι είναι γκέι. Τους μίλησε όταν ήταν 26 ετών και ο πατέρας του, του είχε πει: «Σε αγαπάω τώρα δυο φορές περισσότερο γιατί ξέρω πόσο δύσκολο είναι για σένα».

Advertisement

«Δεν μένω στην Ελλάδα και δεν με ενδιαφέρει η δημοσιότητα. Τον καταγγέλλω γιατί πρέπει να μιλήσουν κι άλλα θύματα. Ήθελα πάντα να το κάνω αλλά ένιωθα πολύ αδύναμος απέναντί του. Ήμουν 19 ετών όταν τον συνάντησα για τελευταία φορά στο σπίτι του. Έκανα ένα πολύ μεγάλο ξέσπασμα και από την οργή μου τον αποκάλεσα παιδεραστή. Του έλεγα ότι εκμεταλλεύεσαι παιδιά, βγάζεις τη διαστροφή σου και γενικότερα του μίλησα πολύ άσχημα. Αυτός έκλαιγε κι εγώ του είπα ότι δεν τον λυπάμαι γιατί ένας παιδεραστής είναι πάντα ένας παιδεραστής. Τον παιδεραστή δεν τον φοβάμαι. Αυτός πρέπει να με φοβάται» ανέφερε ο Βασίλης για τον θεατράνθρωπο τον οποίο κατηγορεί ότι τον κακοποίησε σεξουαλικά.

 

Περισσότερα

GHOSTFILM MEDIA PRODUCTION

Εταιρικά Βίντεο

VIRAL NEWS

Βρέθηκε το ναυάγιο του θρυλικού πλοίου Endurance Βρέθηκε το ναυάγιο του θρυλικού πλοίου Endurance
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ7 μήνες ago

Ανταρκτική: Βρέθηκε το ναυάγιο του θρυλικού πλοίου Endurance

Έπειτα από 106 χρόνια στον πυθμένα της θάλασσας Weddell, το θρυλικό πλοίο «Endurance» του εξερευνητή της Ανταρκτικής, Sir Ernest Shackleton,...

- Ο Πούτιν προειδοποίησε τη Δύση ότι θα υπάρξουν «συνέπειες που δεν έχουν δει ποτέ», αν υπάρξει απόπειρα παρέμβασης - Ο Πούτιν προειδοποίησε τη Δύση ότι θα υπάρξουν «συνέπειες που δεν έχουν δει ποτέ», αν υπάρξει απόπειρα παρέμβασης
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ7 μήνες ago

Ουκρανία: Ξεκίνησε ο πόλεμος – Έκτακτο διάγγελμα τα ξημερώματα από τον Πούτιν

Νωρίτερα, σε έκτακτο διάγγελμά του ο Βλαντιμίρ Πούτιν ανακοίνωσε την έναρξη στρατιωτικής επιχείρησης στην Ουκρανία, ζητώντας από τους ουκρανούς στρατιώτες...

Οι Νέες συγκλονιστικές εικόνες από την στιγμή της προσεδάφισης του Perseverance στον πλανήτη Άρη Οι Νέες συγκλονιστικές εικόνες από την στιγμή της προσεδάφισης του Perseverance στον πλανήτη Άρη
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ2 έτη ago

Perseverance: Το ρόβερ της NASA έστειλε στη Γη τις πρώτες έγχρωμες φωτογραφίες του από τον Άρη

Ιστορία γράφει το Perseverance που προσγειώθηκε στον ‘Αρη και έχει στείλει ήδη τις πρώτες εικόνες από την προσεδάφισή του η...

«Η Ευρώπη από Ψηλά» μέσα από τον φακό του National Geographic «Η Ευρώπη από Ψηλά» μέσα από τον φακό του National Geographic
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ2 έτη ago

«Η Ευρώπη από Ψηλά» μέσα από τον φακό του National Geographic

Τα εντυπωσιακά εναέρια πλάνα του National Geographic αποκαλύπτουν μια άλλη πλευρά της Ευρώπης, μέσα από το 2ο κύκλο της σειράς-ντοκιμαντέρ.

Europa League: Καθάρισε με 4άρα η Μάντσεστερ Γιουν., κοντά στον αποκλεισμό η Νάπολι Europa League: Καθάρισε με 4άρα η Μάντσεστερ Γιουν., κοντά στον αποκλεισμό η Νάπολι
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ2 έτη ago

Europa League: Σαρωτική Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ…καθάρισε με 4άρα την Σοσιεδάδ

Με εξαιρετικούς Φερνάντες και Ράσφορντ η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ουσιαστικά εξασφάλισε την πρόκριση κόντρα στη Σοσιεδάδ.

Επιστήμονες κατάφεραν να «χακάρουν» τα όνειρα Επιστήμονες κατάφεραν να «χακάρουν» τα όνειρα
ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ2 έτη ago

Επιστήμονες κατάφεραν να «χακάρουν» τα όνειρα

Επιστήμονες κατάφεραν να… «χακάρουν» τα όνειρα και απέδειξαν ότι είναι εφικτός ο διάλογος με κάποιον που ονειρεύεται.

Η σατιρική διαφήμιση της Τούνμπεργκ για την προσεδάφιση στον Άρη Η σατιρική διαφήμιση της Τούνμπεργκ για την προσεδάφιση στον Άρη
PEOPLE2 έτη ago

Η Γκρέτα Τούνμπεργκ ξαναχτυπά: Το σατιρικό σποτ για τα «διαστημικά όνειρα»

Εν αναμονή της προσεδάφισης του Perseverance rover της NASA στον Άρη, η Σουηδή ακτιβίστρια Γκρέτα Τούνμπεργκ εκμεταλλεύθηκε την ευκαιρία για...

Πρώην καζίνο του Ντόναλντ Τραμπ κατεδαφίστηκε με ελεγχόμενη έκρηξη Πρώην καζίνο του Ντόναλντ Τραμπ κατεδαφίστηκε με ελεγχόμενη έκρηξη
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ2 έτη ago

Πρώην καζίνο του Ντόναλντ Τραμπ κατεδαφίστηκε με ελεγχόμενη έκρηξη

Ένα από τα παλαιότερα ξενοδοχεία-καζίνο του Ντόναλντ Τραμπ στο Ατλάντικ Σίτι κατεδαφίστηκε την Τετάρτη και η όλη διαδικασία καταγράφηκε σε...

Επιστάτης θυσίασε αγελάδα επειδή δεν έβρισκε... εργάτες - «Ξέρετε πόσο δύσκολο ήταν;» Επιστάτης θυσίασε αγελάδα επειδή δεν έβρισκε... εργάτες - «Ξέρετε πόσο δύσκολο ήταν;»
PEOPLE2 έτη ago

Απίστευτο: Επιστάτης θυσίασε αγελάδα επειδή δεν έβρισκε… εργάτες – «Ξέρετε πόσο δύσκολο ήταν;»

Η απίστευτη θυσία της αγελάδας έγινε στο Καζακστάν.

Σκηνές... απείρου κάλλους σε δημοτικό συμβούλιο - «Τους γαμ…με» (video) Σκηνές... απείρου κάλλους σε δημοτικό συμβούλιο - «Τους γαμ…με» (video)
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ2 έτη ago

Σκηνές… απείρου κάλλους σε δημοτικό συμβούλιο – «Τους γαμ…με» (video)

Εκφράσεις που θυμίζουν περισσότερο κερκίδα, παρά συνεδρίαση δημοτικού συμβουλίου καταγράφηκαν στο Μεσολόγγι.

Advertisement

ΑΡΕΣΟΥΝ