PRESS ROOM logo

Μείωση των εισιτηρίων από τον Σεπτέμβρη

Πιο ελκυστικά γίνονται τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς από τον Σεπτέμβρη αφού οι αγοραστική δύναμη του επιβατικού κοινού για το εισιτήριο ήταν φανερά μειωμένη.
 Έτσι αναμένονται σημαντικές αλλαγές. Στόχος του ΟΑΣΑ είναι το Μετρό και οι γραμμές κορμού λεωφορείων να αποτελέσουν τη ραχοκοκαλιά του νέου δικτύου. Οπως γράφει το ΕΘΝΟΣ πολλές γραμμές των ΕΘΕΛ θα μειωθούν και θα μετατραπούν σε τροφοδοτικές του Μετρό. Παράλληλα θα αυξηθεί η συχνότητα των διελεύσεων στα σημεία που η επιβατική είναι μεγάλη.
Οι βασικές αλλαγές που επεξεργάζονται στον ΟΑΣΑ
Μείωση του μήκους της διαδρομής λεωφορειακών γραμμών ώστε να μετατραπούν σε τροφοδοτικές του Μετρό
Ενίσχυση λεωφορειακών γραμμών σε περιοχές που δεν εξυπηρετεί το Μετρό
Αλλαγή στις συχνότητες διέλευσης των λεωφορείων σε περιοχές που η επιβατική κίνηση είναι αυξημένη και μείωση όπου δεν είναι μεγάλη.
Τι θα αλλάξει στις τιμές των εισιτηρίων
Ύστερα από την σχετική απομάκρυνση του επιβατικού κοινού όχι τόσο από την μετακίνησή του με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, όσο με την κανονική αγορά εισιτηρίου, η τιμολογιακή πολιτική αλλάζει από τον Σεπτέμβριο.
 Συγκεκριμένα:
Μειώνεται το εισιτήριο για όλα τα Μέσα από 1,40 σε 1,20 ευρώ με παράλληλη μείωση του χρόνου ισχύος από τα 90 στα 70 λεπτά.
Καταργείται το εισιτήριο απλής διαδρομής για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ που κοστίζει 1,20 ευρώ.
Μειώνεται το κόστος της κάρτας για όλα τα Μέσα από τα 45 στα 30 ευρώ και καταργείται η κάρτα λεωφορείων, τραμ, τρόλεϊ των 20 ευρώ
Στη διάθεση του κοινού θα τεθούν οι τριμηνιαίες και εξαμηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών
Εισαγωγή πενθήμερου εισιτηρίου 10 ευρώ και κατάργηση του 7ημερου που κοστίζει 14 ευρώ